"Måste jag gå och gympa med dig då mamma?"

Igår, innan jag skulle iväg på Work-Outen så satt jag och Albin och pratade med varandra och han undrade om han inte kunde få åka till mormor. Men det går ju inte, sa jag. Hon är ju och tränar precis som jag vet du väl.
 
Efter en stunds funderingar undrade han
-Varför är mormor med på din träning för?
 
Jag svarade
-Det är inte min träning, det är ju egentligen mormors träning som jag är med henne på, för hon har hållt på med detta sedan innan jag ens föddes.
 
Sen skrynkade han ihop ansiktet och undrade
-Måste jag följa med dig och träna sen då?
 
Bjuder på en gammal bild på min stora kille som blivit så förståndig!
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Han är goast på jorden!

2013-02-28 @ 13:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0