På bättringsvägen?

Idag var Albin piggare, helt klart och vi håller tummarna stenhårt att det har vänt nu! Barnen både busade och bråkade med varandra på förmiddagen, vilket vi tolkar som ett friskhetstecken!

På eftermiddagen skulle David in till stan och göra några ärenden så vi andra hängde på och så åkte vi och tog en fika hos brorsan och Julie.

Emil gjorde som vanligt vad han kunde för att slippa framtida kusiner och stoppade in ena armen tillsammans med huvudet i ett alldeles för litet hål på katternas klösgrej och fastnade... I panik skrek han tills jag fick loss honom (det tog ju säkert en halvminut...), förgrymmade unge!

När vi kom hem gick jag ut och gick direkt för att få ihop lite steg till tappavandringen vi är med på med jobbet..



Till kvällen idag lyxade vi till det med ost, kex, frukt och lite vin. Barnen somnade som stockar i kväll och jag fick lite tvätt att ta hand om när Emil glömde av sig när han satt och kollade på film. Annars idag har han varit jätteduktig och sagt ifrån.





Nu är ögonlocken tunga som bly och jag ska hålla tummarna i sömnen att Albin (och alla vi andra såklart) vaknar frisk imorrn!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0