Skruttig...

Idag är det jag som är lite skruttig här hemma. Jag fick jättefrossa i går kväll och har sovit som en skit i natt. Vaknat massor av gånger, haft svårt att somna om och framför allt, ont som tusan i mellangärdet.

Jag har mest tagit det väldigt lugnt idag och hållt Novalucolen och panodilen på en armlängds avstånd.

Frukost blev det inte mycket med men till middagen fick jag i mig lite gurka, tomat och rårivna morötter och efter det piggnade jag på mig lite.

David och barnen skulle bort till isen på Moarna så jag gjorde mig i ordning och körde bort jag med men jag orkade inte ens ur bilen så jag tog Emil med mig och åkte till mormorn och morfarn en sväng.



Mormor hade köpt ett nytt skåp som Emil hade väldigt roligt i medan Albin var ute på isen med pappan och gjorde det här!



Jomenvisstserni, Quaden på isen, roligare kan man tydligen inte ha.

Vi kom hem samtidigt, lagom till fikat och efter en kopp te landade jag i soffan igen, under en filt och med brasan tänd. David var gullig och tog ungarna med sig ut några timmar så jag fick vara i fred, det var längesen det hände sist....



När barnen ätit, duschat/badat och gjort sig klara för sängen så gick jag oxå och la mig så nu ligger jag redan i sängen och jag tror inte det blir några problem att somna i kväll...

I morrn har vi en del på agendan, jag har lite jobb som jag skulle gjort idag som jag hoppas hinna med. Albin ska vi in till stan med, på ett läkarbesök, så i morrn har jag inte tid att vara skruttig längre och skolan drar igång i vanlig ordning kl 8 på morgonen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0