Sovande barn...

I kväll har jag vart och tränat och när jag kom hem och löste av David så sover barnen som små änglar. Det är underbart att bara stå i dörrn och titta på dom!





I kväll har jag jobbat lite med min hemsida, lagt ut nya bröllopsbilder bla.

Innan idag hade jag mamma med mig i studion när jag fotade för Blingcity. Jag blev inte klar med bilderna men jag kan visa ett smakprov.



Givetvis hade vi Emil med oss...





Det är väldigt spännande och omväxlande att ha en tvååring med på jobbet.

I dag på morgonen hade Albin tid hos tandläkaren och det är nog nyttigt att Emil är med och ser hur man ska uppföra sig så han säkert öppnar munnen sen när det är hans tid.





Båda barnen var glada att det kommit mer snö i natt! Emil vaknade väldigt tidigt i dag med och jag var väl trött i morse...



Kajsa förstår mig... Nu ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0