Sportlov!

Första dagen på lovet och vi är friska! Det verkar vara en segdragen flunsa den där som drabbade nästan hela Albins klass i förra veckan men nu jäklar är han frisk!

Jag ägnade större delen av förmiddagen med att städa och röja. Älskar när allt är på sin plats (men som säkert alla med små barn kan räkna ut så varar det inte så länge).

Bilder från vårt kök (fortfarande inte klart dock), när det är hyfsat städat.





Barnen var snälla och låg i soffan och myste med surfplattan medan jag torkade golv.



På eftermiddagen fick vi besök av Martina och Molly. Jag passade på att fota Martina, magen och Molly innan vi fikade. Mormor kom förbi och passade barnen lite medan vi fotade. Här kommer en liten sneek peek bara...



När våra gäster gett sig av var det dags för mig att samla några steg i Trappa-vandringen. Vädret var sådär men det var bara att ge sig ut...



Det blev några blöta kilometer i alla fall.



Kvällen har jag ägnat i soffan, till CSI, trots att jag egentligen hade kontorsjobb men det väntar ju så snällt på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0