Årskrönikan!

Nu har det återigen blivit dax att summera det gångna året.
 
Jag och familjen har haft ett jättebra år!
Vi har fått vara friska, vi har fått vara med varann och visst har vi kanske jobbat lite för mycket men det tar vi igen nu i början på året med massa semestermys.
 
 
 
 
Igentligen hade jag tänkt skita i årskrönikan detta året för det tar så oerhört lång tid att göra men jag kunde lixom inte. Det är ju så roligt att se tillbaka, se alla framsteg och se hur mycket vi faktikst gör tillsammans, som en familj!
 
Jag skulle bli väldigt glad om du som läser min krönika lämnar en liten kommentar,
såhär på årets första dag...
 

Kommentarer
Postat av: Pia

Såå härlig årskrönika!!!! Underbara bilder. När man ser dem undrar jag vad du använder för program för collagen??? Ja ni har verkligen haft ett suveränt år!!! God fortsättning på 2013 :)

Svar: Jag använder Photoshop till allt jag gör med bilder i datorn.
Charlotte

2013-01-01 @ 16:19:23
URL: http://www.marlonzacco.blogg.se
Postat av: Tessan

Hej.... Är imponerad av hur mycket du håller på med... Fattar inte hur du hinner med allt.... Gott nytt åt

2013-01-01 @ 16:53:57
Postat av: Mamma

Jag tycker om dina årskrönikor, du får gärna fortsätta med dom!

2013-01-01 @ 18:44:21
Postat av: Caroline

Vilken fin årskrönika och vilket jobb du måste lagt ner!

2013-01-01 @ 19:39:52
URL: http://www.ecarolines.blogg.se
Postat av: Lina

Har följt din blogg i snart två år. Tycker den är så mysig med goda recept, härliga, roliga, sorgliga berättelser och sååå fina bilder! Hoppas att du och din familj får ett fint 2013!

Svar: Åhhh va roligt! Tack!
Charlotte

2013-01-01 @ 21:43:01
Postat av: Lina

Det är jätteroligt att läsa din blogg o få massa idéer.
Ha ett gott 2013!!!

2013-01-01 @ 21:52:04
Postat av: Hanna

Vilken fin årskrönika du har gjort och fantastiska bilder som vanligt! God fortsättning, kram

2013-01-02 @ 13:38:29
URL: http://hannaliving.blogg.se
Postat av: Nettan

Jättefin årskrönika som vanligt!!! Jätte roligt att läsa. God fortsättning till dig och din fina familj min kära kusin! <3

// kusin Nettan

2013-01-02 @ 21:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0