En vecka går för fort!

Idag är det redan torsdag, det betyder ju att vi bara har en skiddag kvar!

Jag vill stanna längre!
Hur som helst, idag har vart en riktigt bra dag. På förmiddagen tog jag på Emil skidorna och selen, sen promenerade jag hela vägen ner bakom honom så han fick åka skidor och möta upp Albin när skidskolan var klar.

Efter det fortsatte vi tillsammans till barnbacken där pappan mötte upp.











Albin hade ju vart ute länge då och började frysa lite så vi gick in och värmde oss med varm choklad!







Efter fikat och stunden i värmestugan lämnade jag grabbarna i backen och gick upp till affären.



Det var helt underbart!! På eftermiddagen var det jag, Albin och morfarn som gjorde backarna (men återigen, läs skogen mellan backarna) osäkra. Pappan och Emil var oxå ute och åkte skidor. När vi alla kom tillbaka gjorde jag fruktsallad och sen var vi igång med de vanliga kvällsaktiviteterna...



Nu ska jag nana!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Härligt ni ser ut att ha det! Vi har snö och sol här med nu.

2013-01-17 @ 23:30:56
Postat av: Mgroup PR & Event

Hej,

vi är ett eventbolag som anordnar olika bloggevent runt om i hela Sverige. Är du intresserad av att få inbjudningar till våra event? Anmäl då intresse på vår hemsida http://mgroup.se/bloggevent/
Trevlig helg!

2013-01-18 @ 12:52:54
URL: http://mgroup.se/bloggevent/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0