Första dagen i ett soligt Trysil!





Jag och pappa tog första åken ihop med Albin i morse medan David försökte sig på att åka skidor med den lille. det gick väl kanske mindre bra eftersom han ville åka skidor men han ansåg inte att pjäxorna passade, inte alls faktiskt...

Albin frös om händerna efter en stund så vi åkte för att byta vantar men när vi väl kommit till stugan så frös han inte längre. Men då kom David med Emil så vi bytade. Jag och Emil gick in och tog lite mellis.



Resten av grabbarna kom hem till lunch och efter att vi ätit så åkte David och Albin ner och fixade med morgondagens skidskola. Jag och Emil stannade kvar hemma och efter en stund somnade han visst...



Efter en stund kom David och Albin in så jag kunde åka med pappa några åk innan det stängde. Vi stannade inne en stund och fikade och när jag började med middagen gick David ut med grabbarna. Emil åkte lite skidor och sen blev det pulkaåkning resten av tiden. Vi har en jättebra backe precis utanför stugan.

Nu har vi ätit och duschat, grabbarna kollar på Draktränarn och snart är det sängdax.

Igår åkte vi hemifrån stax efter 8 på morgonen och det var två laddade små killar som klev in i vår lånade 9 manna bil...





Vi var uppe strax efter 17 och då började jag med maten direkt, tacos. Efter maten gick David och Albin ut och åkte pulka.




Medan dom var ute, visade morfar Emil hur man spelar track 'n field på Gameboyet...




Det blev ganska sent innan grabbarna somnade på kvällen, men det är ju inte så konstigt eftersom dom sovit gott i bilen, ganska mycket dessutom. Vi sov jättegott i vår säng och det gjorde grabbarna med, Emil var David inne hos vid halv fyra och gav välling men sen somnade han om igen. Efter frukosten gjorde Emil sig redo...



Nu ska jag ta en kopp te, krypa upp i soffan och kolla några avsnitt Dr Quinn!




Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas du skriver varje dag, jättekul att läsa och se bilder på hur ni har det.

2013-01-13 @ 19:52:32
Postat av: Anna

Ha nu en riktigt härlig vecka!!
Vart bor ni förresten?

Kram kram

2013-01-14 @ 11:26:13
URL: http://annaskortoscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0