Jobbelördag

I dubbel bemärkelse nästan faktiskt. Jag jobbade på ICA till 13 och när jag kom hem slängde jag bara i mig lite mat och sen gick vi ut hela familjen och bar pellets. Vi hade bara lite mer än en pall kvar så jag och Albin lastade 5 påsar åt gången på den stora snöskyffeln och sen drog vi det bort till källaren där David tog över och bar ner det. Emil stod mest ivägen och gjorde high five när vi gick förbi.

Efter att vi burit in allt gick jag in och fixade lite med en beställning och sen kom resten av pojkarna så det blev high life.





Lägg märke till Albins hysteriska min och Davids gigantiska jäspning...

Efter bus gjorde vi hamburgare.





Kvällsrutinerna här hemma gick väldigt smärtfritt, Emil badade, Albin duschade och båda somnade ovaggde i sina sängar.



Jag och David satte oss tillrätta i soffan och kollade på en ny film som hette Berättelsen om Pi. Inte den bästa filmen jag sett, men helt ok. Filmen vi kollade på igår däremot, The Impossible, jösses vilken bra film!

Nu har jag hamnat i sängen efter att ha tagit hand om tvätten (och hängt upp den prydligt i vardagsrummet, idag igen) och laddat maskinen med en ny omgång till i morrn bitti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0