Semestern är över!

Idag har det blivit vardag på riktigt!

Skolan började och vi har tider att passa, väldigt skönt faktiskt!

Barnen behöver man ju aldrig väcka men ibland sover som liiiite liiiite lägre än jag och då får jag läsa tidningen i fred, hur skönt som helst. Vi kom i väg i tid och Emil hade ingen feber på morgonen. Förmiddagen gick åt till att jobba på kontoret. Jag hade flera telefonsamtal att ringa och en del bokföring att göra. Som vanligt går tiden väldigt fort på förmiddagen och hux flux är det dags att laga middag och hämta Albin i skolan.

I eftermiddag har vi jobbat i studion, jag och grabbarna. Igår var jag nämligen och hämtade massa nyheter på Blingcity som vi (jag) fotat idag.





För att underlätta mitt arbete lite har vi med den bärbara datorn ut och lite frukt. Idag fick det väldigt smidigt.





Pappan jobbade länge så efter jobbet i studion fixade vi kvällsmaten och sen blev det vad för barnen. Emil har inte haft feber alls idag utan varit helt som vanligt. Kanske var det en tand eller något.



Nu kom Emil och la sig här bredvid mig i sängen och han pratar i sömnen... Får nog gå tillbaka med honom och se om jag kan somna med, i morrn har vi mycket planerat nämligen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0