Sista dagen!

Idag har vi gjort årets sista dag i Norges underbara skidbackar! Finns inget ställe som Trysil!



Förmiddagen bjöd på snö och eftersom det var Albins sista dag i skidskolan så tog jag och Emil och knallade ner (och med knallade menar jag att Emil åker skidor och jag springer efter med selen, ner för skidbackarna, jomensåatt...).





Givetvis gick det bättre med Emil Envet idag och han tyckte det var jätteroligt! Han åkte själv upp på rullbandet och själv ner, om och om igen.





Till sist tröttnar man ju även på det, men då finns det annat att göra.





Vi åkte hem och åt lite middag innan vi gav oss ut på sista rundan, jag, Albin och Morfarn.



Det blev några åk innan det var dags att ge sig ner till barnområdet igen, Albin hade anmält sig till Smottecupen!









Det var en stolt kille som kom i mål efter ett kanonåk! Han fick medalj och en korv med bröd efteråt och undertiden jag och David kollade på Albin så underhöll Morfarn Emil i värmestugan.

På vägen hem skulle vi lämna barnens skidor och medan Pappan gick in och gjorde det så slocknade miniprinsen...



Han var verkligen helt slut efter en heldag i backarna. Vi la honom på golvet medan vi klädde av oss när vi kom hem, och han sov lika hårt.



Ikväll har vi packat och sen kollat på Gladiatorerna. I morrn åker vi hem och jag vill inte... En vecka till hade inte vart fel.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Emil Envet, han är inte enkel han. Då kommer ni hem framåt kvällen?

2013-01-18 @ 23:02:35
Postat av: Anna

Va härligt ni verkar haft det! Varken Ella eller Noa vågade va med i Smotte-cupen, så vi nöjde oss med att va publik :)

Kram kram!

2013-01-20 @ 07:48:47
URL: http://annaskortoscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0