På språng!

Ja, jag passar på att mellanlanda här, uppe vid datorn.
Jag har jobbat på kontoret och bakat idag och nu när pappan kom hem så blev det en snabb dusch.
 
 
Jag och mitt förklä...
 
Jag ska alldeles strax hoppa i lite mer anständiga kläder (än handduken jag har på mig just nu menar jag) och packa vindjacken, pumpa däcken på cykeln och invänta mamma och Lina. Ikväll är det dax för musikquiz i Rönnås och eftersom vi vann förra året så kände vi att vi borde försöka försvara titeln i år.
 
I går jobbade jag delar av dagen. Jag hade en fotografering på förmiddagen, lite tårtförberedelser och så en del redigering på kontoret men eftersom brorsan och Julie var här och lånade lite gräsmatta så var jag ute och var lite social också.
 
 
Emil fick ta en liten eftermiddags lur eftersom det vankades kalas för hans faster Lina på kvällen och visst det det väl skönt ut? Helt naken, i en handduk, med tofflor på.
 
 
Albin?
Han badar varje dag, vare sig det är varmt eller inte, är det sommar så är det!
 
Nu är det bäst att jag snor på!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Gick väl sådär med titelförsvarandet, hi hi

2013-07-18 @ 22:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0