Skåneland bjöd på sol!

Inte bara sol utan helt perfekt väder för en dag på Tosselilla sommarland i Tomelilla.

Vi har badat, badat och badat. Albin fick vi tvinga upp ur äventyrsbadet. Då hade Emil somnat i vagnen, sittandes, blöt och naken...












Men vi har ju såklart inte bara badat. Vi hängde på låset när dom öppnade kl 10 (vi har faktiskt sovit precis utanför ingången i natt, vi kom fram vid midnatt) och gick när dom stängde kl 18. Vi hade säkert kunnat lägga en hel dag till men det spås sämre väder i morrn.
Hur som helst. På Tosselilla hade dom det mesta och vi älskade det.





























Vi åkte inte så långt utan stannade på den närliggande campingen som tillhör Tomelilla motorklubb och som vi stått på tidigare i samband med SM i Sidvagnscross.

Vi packade upp, lagade lite mat, grillade och åt gott. Sen lekte barnen i en jordhög och jag försökte verkligen att känna att det var lugnt men guuuud va dom såg ut!! Jag och David gjorde en deal, jag tog disken och han tog pojkarna till duschen...


Det har ju vart väldigt varmt idag så vi har hållt oss mycket i vattnet och nu i kväll såg jag och David att vi fått ganska mycket färg, till skillnad från våra små pepparkakor till ungar...







Sportbh, baddräkt och bikini ger alla olika ränder visst....


Nu går ögonen i kors och jag tänkte krypa ner bredvid Emil som ganska nyss somnade. Albin slocknade innan huvudet landade på kudden.


I morrn har jag beställt nybakta frallor här på campingen och sen får vi se vart vi hamnar.

G'natt

Kommentarer
Postat av: Mamma

Så roligt att få se vad ni gör! Och dessa goa gossar...

2013-07-28 @ 22:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0