JDL-Cupen i Go-kart 2013!

I går var det äntligen dax, för vår årliga Go-kart cup!
 
 
Vi var 15 stycken som körde och i år vann brorsan, följt av David som kom tvåa och Nisse som kom trea.
Själv körde jag upp mig rätt rejält, jag har alltid kört i C-Finalen men i år startade jag som nr 3 i B-finalen och slutade även som 3:a i B-Finalen. Riktigt roligt var det, en toppen dag!
 
På kvällen var vi bjudna med ut till Öströö av Tvååkers Revysällskap.
Vilken kväll vi hade! Massor med god mat, trevligt sällskap och ljuvlig musik.
 
Idag har jag dekorerat tårta och fotat två omgångar balungdommar!
 
Jag vet att det är dåligt nu men jag har jättemycket jobb i veckan som kommer så ni får vackert vänta, bloggen går lite på halvfart, jag vet och ber om ursäkt...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0