Brödbak, Gekås & Fotografering!

Ibland överraskar jag mig själv. Idag på förmiddagen var jag jättetrött och kände mig inte alls iform (måste vara det där jäkla munsåret jag fått, i stället för förkylning tänker jag).

Hur som helst så åkte jag och Emil till affären direkt på morgonen, efter att vi lämnat Albin i skolan.
Vi bakade bröd och lagade middag på förmiddagen.







Det blev 2 saftiga filmjölksbröd. Emil passade på att göra sig redo för våren.





Efter att vi ätit middag hämtade vi Albin och åkte till Gekås en sväng.
Det blev inte mycket idag, tror aldrig jag gått ut med så lite... Men det är inte ultimat att ha båda barnen med, även om dom skötte sig jättebra idag. På vägen ut var dom tvugna att testa denna.





Väl hemma provsmakade jag brödet, barnen åt frukt och sen gick dom ut. Jag fixade i ordning i studion eftersom jag hade fotografering på kvällen, när David kom hem. Kvällen har även idag ägnats på kontoret och nu har jag landat i sängen, redo att ta mig ann helgen. I helgen ska jag jobba, fota i massor och försöka hinna med att laga någon god mat och leverera en tårta....

Jomemvisstsåatt.... Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0