Dag 3, KRAMP!

Idag hade jag Emil hela förmiddagen så David fick åka lite och jag började i backen, med skidor, sele och hela kittet. Det gick sådär...

Mina fötter fick sån kramp! Jag fixade inte plogandet och allt det där så efter bara 3 åk gick vi till bilen och bytte om till skor!

Det blev lekplatsen, pulkabacken, kiosken (kaffe till mamman) och massa kik på snöskotrar och pistmaskiner!



Idag blev det inte många bilder tagna, krampen där på förmiddagen sög musten ur mig fullständigt. Det gjorde ondare än att föda barn ta mig tusan! Jag blev kallsvettig, illamående och skakig. Med andra ord lämnar jag över åkandet med Emil till David.

På eftermiddagen åkte jag med Albin och i kväll har vi haft hela familjen Andersson här inne på bus. Båda våra grabbar somnade innan huvuden landat på kuddarna...





Nu när jag gick och la mig så slängde jag ett öga på Davids säng här brevid, hur sjutton sover han när det ser ut såhär på morgonen?



Undrar om det här med att man ska bädda så det kan studsa femkronor på sängen i lumpen, egentligen är en myt?

Bjuder på en sista bild från eftermiddagen. När grabbarna vart ute i längdspåren så var Emil inne med mig och lagade mat. Eller tja, mest kollade han på tv...




Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag längtar efter er...

2013-03-05 @ 22:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0