Dag 4, Vi älskar't!

Det här med skidsemester alltså, jag kan inte förstå hur man inte kan tycka det är helt fantastiskt!



Vi började morgonen i backen på det här viset, med strålande sol!





Hemma började morgonen lite för tidigt enligt mig men det gör ju inget när man kommer ner och båda pojkarna har krupit ner i Albins säng och läser bok.



Jag började åka med Albin på förmiddagen, tillsammans med Nisse och Oscar.






Emil fick en skidfri dag idag och det var nog en god idé så han inte tröttnar.





Här har han precis vaknat efter att ha somnat gott i bilen på vägen från stugan till backen efter middagen.

Hemma vid middagen tar vi även en liten paus med tven och Byggare Bob.





På eftermiddagen var jag och Emil på lekplatsen, i pulkabacken och på rullbandet. Han älskar att få vara ute och leka i snön, han hittar på en massa egna lekar och så ska jag vara med i leken.

David och Albin hade vart och hoppat en massa och när dom kom tillbaka blev det fika i värmestugan.







Det blev en ganska sen eftermiddag för grabbarna i skidbacken. Jag och Emil åkte före, för att handla och börja med maten (jag hann även med att slänga ut mattorna på vädring, dammsuga och putsa av fönsterna, större än så är inte stugan).



När grabbarna kom hem var barnen ute en stund till och lekte och efter maten gick dom ut igen och vi fick inte in dom innan 19.15!

I kväll gjorde vi en liten omändring i sängarna. Albin fick flytta upp till mig på loftet så får David ligga brevid det lilla trollet där nere och på det viset hoppas vi att dom sover lite längre...

Nu ska vi kika klart på Mästerkocken och sen hoppas jag orka hålla mig vaken till Mia på Grötö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0