Dag 5, Med hjärtat i halsgropen!

Våran stora kille är helt galen! Han åker skidor så jag ständigt har hjärtat i halsgropen...









Idag började vi morgonen hemma med mys!!






(ber om ursäkt för felvänd bild men appen vill inte vända bilderna från mobilen).

Jag hade förmiddagen med Emil idag, medan David och Albin åkte skidor. Jag och Emil roade oss med det vanliga, lekplatsen, rullband, snöbollar och skoterspan.








Vi har haft en helt underbar dag idag! Strålande sol, klarblå himmel & ett par grader minus.





Förmiddagsfika!

På eftermiddagen fick jag åka med Albin och det har verkligen vart helt fantastiskt!







Nu ska jag äntligen få gå och lägga mig! Ögonen är fulla med grus och här brevid snarkar detta...





Kommentarer
Postat av: Mamma

Goa ungar är dom!

2013-03-07 @ 22:20:29
Postat av: Hanna

Vilka härliga bilder! Ser ut som ni har det helt underbart med sol & allt! kram

2013-03-08 @ 21:33:50
URL: http://hannaliving.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0