Komedianten

Idag har vi vart inne i stan, på Komedianten och träffat mostrar, kusiner och kusinbarn.

På förmiddagen var vi bara hemma och donade lite med ditten och datten. Jag verkligen njöt av att bara vara hemma och inte ha massa jobb hängande över mig. Ska verkligen försöka planera lite bättre så det inte blir överhopat vissa dagar.

I går kväll möblerade jag ju om lite och nu måste jag bara bestämma hur jag vill ha det innan jag fixar i ordning.



Detta är egentligen en spegelskänk men den fick inte plats med spegeln på så den fick åka av tills vidare.



Den lilla bänken fick flytta bort till soffhörnan och så har vi provhängt lite ramar så kanske blir det en fotovägg där sen, vi får se. Jag har i allafall beställt bilder. Och jo visst, det ligger en grej på mattan i hallen, Emil är helt hopplös på att sprida grejer omkring sig...



Här tex, en liten Hello Kitty i köksfönstret...

Kommentarer
Postat av: Martina

Du är ju rolig, en liten hello kitty och en leksak på mattan, kan man ju knappast kalla stökigt ;) var inte du hemma hos mig nyligen? Kittysar överallt! ;)

2013-03-21 @ 09:41:27
Postat av: Malin

Alltså EN sak på mattan i hallen. Såg den inte ens förrän jag läste det :-) Här sprids saker snabbare än jag hinner blinka, men jag tränar barnen intensivt på att plocka undan efter sig!

2013-03-21 @ 22:46:55
URL: http://www.femifamiljen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0