Lite skruttig...

I går kväll kände jag mig alldeles febrig och allmänt skruttig. Natten var orolig, jag hade frossa och riv i halsen. Idag har det vart lite slött men ingen feber och vi har varit igång som vanligt.



Emil har, precis som vanligt, röjt runt på sitt rum medan jag jobbade på bilderna från i går. Efter middagen kom Johns pappa och hämtade två tårtor som skulle ner till Sjukhuset i Halmstad som tack för hjälpen när John blev akut, jättesjuk, direkt efter födseln.





Jag och barnen åkte och handlade och sen kom en kompis till Albin och stannade på kvällsmat. David jobbade sent idag men kom hem lagom till vi nästan ätit klart. Sen tog han med dom båda stora grabbarna på lite ärende medan jag tog hand om lillprins bus och fick honom i säng.

Nu blir det strax sängen, men först lite bilder från igår.



Morgonsol!



Snödroppar på morgonpromenaden.



I affären hittade vi jordgubbar som Emil snabbt smaskade i sig!



På eftermiddagen i går fick barnen ett stort fruktfat och ett avsnitt Lilla Prinsessan på SVT play medan jag stack snabbt till affären och hämtade massa nya kläder från Pomp de Lux!



Likadant till båda såklart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0