Nödstopp...

Inte alls så spännande som det låter. Jag lyckades klämma mig i nödstopp-knappen på jobbet idag och fått en väl placerad blodblåsa på fingret...

Innan jobbet var jag och Emil hemma och bakade bröd. Jag exprimenterade en hel del med originalreceptet och det blev jättebra!



Albin hade en kompis här och dom följde med David en sväng på förmiddagen. Jag gjorde i ordning en liten present till en älskad vän.





När hon kom hade hon med sig påskliljor till mig!!

Eftermiddagen spenderades på ICA och nu ska jag knoppa lite innan det är dags att åka tillbaka till jobbet.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, sådana vänner ska man vara rädd om.

2013-03-31 @ 23:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0