Sen sist?

Ja, nu blev det lite paus här i bloggen men ni vet ju att jag alltid kommer tillbaka. Mitt liv är ju lite kaosartat emellan åt, när det blir mycket och nu när vi vart i väg så var pappershögen på kontoret inte nådig...

Jag är dessutom väldigt trött så det blir mest bilder på vad vi hittat på.





Igår va jag och barnen ute och cyklade en sväng och när barnen fick bestämma så blev det munkagårdsskolan...





Vi hade fika med oss men det var faktiskt jag som frös så vi cyklade hem och fikade. Innan vi gav oss iväg ut så hade jag bakat minimuffins i mina nya formar.





Jag kände att det nog var förkylning på gång så jag fick ta igen mig en stund i soffan, framför brasan, för att bli varm.



I natt har det snöat! Det har väl inte undgått någon att jag älskar snö?





Jag va tvungen att kila ut i morse och ta kort när David skottade, i piratbyxor!

Jag var iväg på förmiddagen och sen på eftermiddagen har jag bakat lite scones, med choklad!



Efter baket satte jag mig på kontoret och ungarna lekte själva. Ibland ropade dom att jag skulle komma och då satt dom och myste!





I kväll har jag vart och tränat och nu går ögonen i kors så det ska bli skönt att krypa ner mellan lakanen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0