Slut som artist...

180 mil på 3 dagar.
I min Golf.

Jo, jag är trött, riktigt trött. Men glad, väldigt glad.

I lördags eftermiddag kom vi hem från Kläppen, efter att ha sträckkört (barnen somnade så vi körde på) från kl 7. På kvällen åt vi hos mor & far och jag hade hunnit med att packa upp och tvätta allt medan David tog hand om bilen på eftermiddagen.

Vi somnade gott den kvällen och i går (söndag) kl 11 hämtade jag kusin Anna och så körde vi mot Stockholm!



Räkmackelunch strax efter Jönköping.



Efter knappt någon felkörning alls så kom vi fram till hotellet vid 17. Wellington tror jag det hette, på Östermalm. Efter mat på hotellet gick vi till stan och gick på bio på kvällen.



Jag hade lite svårt att somna men efter en stund gick det och i morse var det dax för hotellfrukost ju!

Sen blev det shopping och en fika på Vetekatten med Malin och Frans.



Vid 14-tiden körde vi hemåt. Vii stannade till i Kungens Kurva och åt på IKEA innan vi tog fart hem.



Jag körde och Anna virkade beställningar...

Vid strax efter 19 va vi hemma och nu är jag så trött att ögonen går igen fullständigt.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, nu så här i efterhand tycker jag att vi inte körde fel en enda gång, faktiskt... ;)

Svar: Nää det tycker inte jag heller, bättre kartläsare har jag sällan haft!
Charlotte

2013-03-12 @ 16:39:59
URL: http://annaskortoscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0