Älskade!

Idag på morgonen, tidigt, kom David upp och väckte mig.
Han sa att den han jobbar ihop med idag, hade ett sjukt barn hemma, i magsjuka...
 
Det är kärlek, respekt, omtanke och godhet så jag blir alldeles rörd!
Han har aldrig, någonsin, tyckt att jag är löjlig med min kräkfobi och han respekterar & accepterar mig och mina ideér, alltid!
Givetvis åkte han och jobbade men om jag hade bett honom, så hade han inte träfffat just den personen idag,
det vet jag.
Tänk att just jag fick lov att träffa en sån som han!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill absolut inte skrämma upp dig men magsjukan som går nu är väldigt aggressiv och hur man än försöker att skydda sig så är risken stor att man åker på eländet....

bor inte så långt ifrån dig och fick själv magsjuka för några veckor sedan och vet att många både barn och vuxna är sjuka har varit eller är sjuka nu
lider själv av kräkfobi och har inte haft magsjuka på över 10 år men denna gången slapp jag inte undan.....

håller ändå tummarna för att du slipper eländet

2013-05-08 @ 19:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0