Äntligen lite regn!

Ja, det var minst sagt välbehövligt!
Jag behövde få temperaturen liiite lägre och trädgården behövde vattnas.
 
Eftersom jag inte gjort något roligt att tala om direkt så gick jag ut och fotade lite i trädgården efter regnet.
Det är helt otroligt va det exploderat ute och varje år blir jag lika förundrad av hur otrolig naturen är.
 
 
På förmiddagen åkte David och jobbade så jag tog med mig lillebror och åkte till mormor och morfar, där Albin sovit över och vi var lite Albin-sugna...
 
Där stannade vi till lunch och kollade på Emil i Lönneberga, sen åkte vi hem och jag stekte pannkakor och förberedde morgondagens ko-tårta. Jag la in recepten på 2 nya tårtfyllningar här.
 
 
I eftermiddag hade jag egentligen en fotograferinging men eftersom vädret inte var det bästa så stack jag och Albin bort till affären och handlade, sen svängde vi ihop en tomatsallad, skar upp en vattenmelon och åkte till mormorn och morfarn och åt mat, Grillat med klyftpotatis och sen en rabarberpaj till kaffet. Perfekt avslutning på helgen!
 
 
Jag tog några bilder här hemma oxå.
Nu är det mycket zink/aluminium/borstat stål och fattimans silver hemma hos oss.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det är verkligen helt underbart fint ute nu! Helt klart bästa tiden på året :) Hoppas att allt är bra med er! Kram kram

2013-05-21 @ 22:02:25
URL: http://hannaliving.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0