Kotårtan klar!

 
Igår gjorde jag klart denna ko-tårtan. Mer om den i bakbloggen.
 
För övrigt igår gjorde jag sönder glaset på min telefon.
Den som åker i backen i stort sett dagligen har hållt i över ett år och jag är så nöjd med den och vill inte alls byta. Ringde först till återförsäljaren som informerade om att dom inte lagar den eftersom det är en vattentålig telefon och att skicka iväg den kan ta upp till 5 veckor och bli ganska dyrt. Jag förberedde mig på att köpa en ny, men då säjer försäljaren att den telefonen inte tillverkas mer!!
 
Skit med!
Jag vill verkligen inte ha en annan. Ringde till RepairStore i stan och dom fixade den snabbt och lätt medan jag bytade däck! Helt galet vilken service och inte särskillt dyrt heller!
 
Nu ska vi sätta på potatisen och cykla iväg och hämta Albin i skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0