Nytt projekt...








Igår hämtade jag ut klättergreppen jag beställt. David har pratat om det här med klättervägg ett tag nu och när jag fick beställt greppen så hade han med sig material hem samma dag. En riktig höjdare och Albin har klättrat hela kvällen. Han blir visserligen arg mellan varven, på sig själv, för att han inte kommer upp direkt men det är ju inte meningen heller, han ska ju helst ha att göra hela sommarn....

Vi var hos mormor och fikade en sväng innan oxå, då testade barnen den nya såpbubblepistolen.











Nu går ögonen i kors på mig. Efter ett svettigt Work-out pass och ett läskigt avsnitt Criminal minds ska det bli ljuvligt att gå och lägga sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0