Tårta, sopbil & VARMT!

Idag har det varit varmt. FÖR varmt för lilla mig. Jag kröp in i mitt älskade kök och knåpade ihop en liten tårta i stället.



Vill ni veta vad det är i så ligger den på bakbloggen oxå.

Ingen av oss var hungriga eller sugna på lunch idag (för varmt!) Så vi gjorde i ordning smoothies till oss och satt i skuggan och drack.



Albin hoppade i vattenspridaren tills en kompis undrade om han ville komma och leka och det ville han ju så han stack iväg. Ikväll har jag varit på work-out och sen hamnade jag i soffan...

I morrn fortsätter förberedelserna inför helgen och säkert några timmar på kontoret.

I går var vi på Johns Place med jobbet och firade av 3 st soon-to-bee pensionärer. Det var jätteroligt och supergott men det blev ju såklart senare än vanligt så lite trött har jag allt vart idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0