3 minuter...

All denna väntan på att fotbollen skulle börja och så somnar han efter 3 minuter.





Han och Kajsa snarkar i kapp där nere nu. Jag och Emil gick upp och mös vid teven i våran säng och det gick ungefär lika fort för honom att somna.




Jag vet att jag sagt det förr men det tåls att sägas igen, jag älskar dessa fredagar med familjemys! Våra barn är ju obotligt morgonpigga och somnar därför ganska tidigt, varje kväll. Båda gäspar oftast i kapp redan vid sju-tiden på kvällen och sover sött i sina sängar halv åtta men idag höll Emil ut till åtta. Kan ha berott på myset med frukt & nötblandning, glöggen och skruvarna...









I morrn bitti lämnar jag familjen för en helg med tjejerna i Göteborg! Så egentligen bör jag samla ihop vad jag ska ha med mig men jag har fastnat vid teven...

Kommentarer
Postat av: Nina - Glamourmamman

Mysiga bilder! Och stackarn som somnade efter all väntan :-)

2013-11-21 @ 21:30:45
URL: http://glamourmamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0