Fackeltåg för Lilly!

Jag har, i ett par år faktiskt, följt en familj här i krokarna på deras blogg.
Det handlar om lilla Lilly som bara var knappt 2 år när hon fick cancer, Leukemi.
 
Här hittar man Lilly och hennes familjs blogg.
Nu har Lilly avslutat sina behandlingar och hennes familj har dragit igång en insamling via barncancerfonden och ska ha ett fackeltåg i stan (Varberg) den 24 november. Jag kan inte vara med på fackeltåget men självklart har jag varit inne och skänkt en slant, det kan DU också göra, här!
 
 
Saken är den, att jag är livrädd för cancer!
 
Fy, det stockar sig i halsen så fort jag tänker på det och att någon i min familj faktisk kan drabbas, det är min värsta farhåga! Alla kan drabbas och alla överlever inte. Jag har sett cancern på nära håll och det vill jag inte göra igen så snälla, hjälp Lilly och hennes familj att samla in pengar, till förmån för barncancerfonden.
 
Jag har även följt en blogg om Sofie, hennes lille Victor och deras familj i många år.
Tyvärr slutade inte det lika lyckligt och Victor dog av sin cancer (inte samma form som Lilly dock) 2009.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: K Anding

Hej! Kul att ni hörde om Lillys fackeltåg förra året:) om ni inte redan sett det så är det dags igen nu på söndag kl16! Ni är jätte välkomna och ta med alla ni känner för en God sak!
Hälsningar Lilly med familj❤️

2016-02-11 @ 10:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0