Julstämning!

I veckan bakade vi lussekatter och lyssnade på julmusik. Vi kom i riktig julstämning och katterna var väldigt goda. Mormor kom hit och fikade med oss och pappan hämtade en påse och tog med till jobbet.













Vi har hunnit med mycket i veckan, jobbat, bakat, varit hos doktorn med Emil (nä då, han är inte sjuk), gjort ärenden och såklart varit hemma och myst.






Jag hade en söt liten tjejja på besök i studion en dag, visar ett litet smakprov bara, det kommer mera sen, när jag har mera tid ;-)



Idag har min underbara vän varit här och hämtat dop tårtor till lite Simon som ska döpas. Jag har invigt en ny spetsform till kantbanden nertill som jag är väldigt nöjd med!










Nu ska jag försöka komma ikapp med lite sömn oxå ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0