Lov med mycket mys!

 
Vi har verkligen haft mycket mys på Albins höstlov!
 
När vi inte haft tider att passa på morgonen så har barnen kommit över till mig och vi har kollat lite på barnkanalen i min säng innan vi gått upp.
 
Jag har ju jobbat lite, såklart, men Emil har varit med när Albin har cyklat till mormor och så har vi såklart bakat lite, på bilden ovan är det chokladbollstillverkning.
 
Eftersom det har bjudits på en hel del regn och vi har haft mycket innemys så har jag kommit i lite julstämning och haft doftljus tända, Kanel & Lagerbär från PartyLite, mer jul än så kan det knappt bli.
 
På tal om PartyLite, jag ska lägga en order i början på nästa vecka, så hojta till om ni vill beställa något. Här finns en katalog att kika i!
 
Igår hade vi en såndär fredag som man bara måste älska!
Jag satt och tänkte på det, medan vi satt i soffan, hela familjen.
 
Vi började med tacos när David kom hem och då var barnen nybadade och skrynkliga.
Sen valde vi en film, alla tillsammans (överens!) som vi satte på (Disneys Modig) och kollade på tillsammans med några chokladbollar och lite potatisskruvar & majsringar.
 
Filmen var klar vid 8, båda barnen höll sig vakna och kollade på filmen, sen somnade dom som stockar!
 
Idag har jag jobbat på ICA och sen suttit och planerat föräldradagar på F-kassans hemsida.
Jo, efter två år med vårdnadsbidrag för Emil så är det nu snart dags att börja planera föräldradagar igen, så Emil och Albin slipper förskola och fritids ett tag till. Jag kommer att fortsätta jobba precis som vanligt så det händer ju inget nytt precis.
 
Nu väntar vi hem Albin & David som är och tränar cross och sen ska vi fortsätta helgmyset!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0