En mansförkylnig...





Fy sjutton! Det var längesedan jag var så här förkyld! Eller åtminstone kände mig så förkyld...

Men i vanlig ordning har jag ju jobb att ta hand om så jag fick vänta med att känna efter till David kom hem och jäklar vad jag kände efter då ;-)

Nu har jag redan knoppat in i sängen med röd näsa, tåriga och grusiga ögon, skavig hals och feberhet panna ska jag sova bort skiten.

Idag har jag gjort en tårta till Tim som fyller 5 år i morrn!



I morrn jobbar jag på ICA på eftermiddagen & kvällen och på förmiddagen ska jag göra klart två tårtor till Sanna som ska döpas på söndag.

Roligare än så här är jag inte nu, men jag kan bjuda på några bilder från gårdagen.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0