Födelsedagen

Idag var det ju den egentliga födelsedagen men vi firade ju ordentligt i helgen så idag tog vi det ganska lugnt. Albin var i skolan så jag och Emil passade på att baka tårtbottnar och jobba på kontoret. När han inte hjälpte mig gjorde han tydligen det här...






Vi hämtade Albin från skolan och bakade en äppelpaj, sen hade vi sparat ett par paket som Albin fick leta upp och öppna.







Mormor kom till fikat och Albin fick blåsa ut ljusen igen.






När David kommit hem och mormor & morfar åkt så gick jag ut och resonerade mig! Jag har burit ut den i garaget/studion och det var verklige lugnt och skönt. Enya på Spotify och bara en ljuslykta bredvid, synd bara att det blir outhärdligt varmt...






Ikväll har jag faktiskt slagit mig ner i tvsoffan, det hör inte till vanligheterna men det var ack så skönt!


Kommentarer
Postat av: Mia

Vad innebär det när du resonerar dig.

Svar: Det är en "tunnel" med infraröttljus. Finns att läsa om på deras hemsida
http://www.senseiscandinavia.se/se/resonans/index.htm
Charlotte

2013-10-22 @ 14:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0