Skaffa er ett riktigt jobb!

Ja, nu är det sådär mycket ilska inombords igen!
 
Idag damp det ner ytterligare en bluff-faktura som tog massvis med tid för mig att reda ut!
Det var lång telefonkö till polisen (för givetvis polisanmäler vi idioterna!), bestridan att skriva och papper att scanna och kopiera.
 
 
Varför?
 
Varför vill man ägna sig åt att lura andra människor?
Hur är man funtad när man startar bolag efter bolag, enbart för att lura folk på pengar?
 
Nu är det ju så då va, att mig lurar man inte!
Det råkar faktiskt vara jäkligt korkat att försöka sig på att blåsa just mig.
 
Dessutom har dom skickat fakturan till det gamla bolaget, som inte ens existerar längre. Deras namn, personnummer, adresser mm är super enkla att få fram, en enkel liten sökning på Ratsit och sen får man fram allt!
 
Dom kallar sitt bolag för Theo Marketing KB
och det är två unga killar som står bakom det.
en Boström, Krister Zackarias Vallentin, (19861225-4998) från Göteborg
och Qvarsebo, Theodor Michael, (19890808-4711) från Halmstad.
 
Hoppas någon sätter dit dom utav bara helvete!
 
Jo, jag har gjort annat idag men det är liksom svårt att tänka på något annat när man är upprörd...
Jag har jobbat, lagat älggryta, handlat, hämtat hem Resonansen och hunnit med att resonera mig.
Albin har vart på innebandyträningen och jag fick ju då även äran att reda ut den här jäkla fakturan!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0