Svamp, älgalus och kalas!

Det blir ingen lång uppdatering idag, jag har redan lagt mig men jag bjuder på några bilder från skogen. Jag var ju på kurs till i torsdags kväll och när jag kom hem låg det en akut-hög och väntade på kontoret som jag fick ta tag i så jag var ganska mör i går. Hur som helst så tog vi oss ut till Öströö i går när Albin slutat skolan. Vi fikade och kikade lite i matboden innan vi gick ut i skogen och letade svamp. Vi hittade lite trattisar men tyvärr hittade älgalusen oss oxå så vi åkte efter någon timme.








Idag har jag först jobbat på ICA och sen blev det kalas för morfar som fyller 55 idag. Albin stannade kvar där i natt så vi fick bara en gosse med hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0