Vid symaskinen!

Idag har jag suttit en stund vid symaskinen!
 
 
Det bidde mössor, till hela familjen (jodå, både mössa och pannband till mamman i samma tyg).
Det var en liten tygbit jag kom över på nätet som jag tänkte kunde bli mössor och det blev det oxå!
 
David och grabbarna har vart iväg och kört cross på förmiddagen så jag fick sitta ostört en stund. Det blidde även en blå fleecemössa och en grön mössa med fleecefoder.
 
Igår var jag förkyld, rätt rejält så det blev inte skitmycket gjort.
Jag levererade en tårta på förmiddagen, eller två faktiskt. Det var två likadana doptårtor som Patrik och Maria var här och hämtade till lilla Sannas dop som är i dag. Sanna, hon tog det hela med ro och sov sig igenom hela besöket.
 
 
David och Albin var inne på lekstugan i stan och hade barnkalas.
Det var Albin och hans kompis David W som hade kalaset och dom hade bjudit alla killar i klassen så det var high life tydligen, när 14 killar busar, leker och äter pannkakor med glass.
 
När dom kom hem igen, på eftermiddagen, hade han en hel gekåspåse med sig hem, men presenter!
Han hade fullt upp resten av eftermiddagen sen, med alla bygga ihop alla saker.
 
 
Det var en mycket lycklig kille som kom hem med alla dessa grejerna (och håret helt på svaj efter att ha haft mössan på det genomsvettiga håret...). Han tackar och bockar så hemskt mycket för att alla kunde komma och busa med honom och David på kalaset!
 
Eftersom jag inte orkade med några större utmaningar i går så spenderade jag eftermiddagen på kontoret och fick uppdaterat hemsidan med nyheter, ny kategori i bildgalleriet och lite andra inställningar.
 

Kika gärna in!
 
Nu ska jag fixa lite mat och sen städa i ordning i studion för det väntas stort besök i eftermiddag!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0