En ljuvlig eftermiddag i svampskogen

 
I går, efter att Albin slutat skolan, så åkte vi hem, packade fikakorg, bytade kläder och körde och hämtade Emil och mormorn (Emil var hos mormorn eftersom jag vart på massage innan jag hämtade Albin).
 
Vi styrde bilen mot svampskogen men hade inte alls något bestämt mål.
Först körde vi mot Valinge, för där har vi inte varit innan och sen, 5 timmar senare, så hamnade vi i Svartrå och där träffade vi flera älgalus och en fästing, så vi åkte hem.
 

Jag och Albin hade packat smörgåsar, te, yoghurt och massa frukt, så när klockan gick mot kvällsmats-tid så hittade vi en mysig liten glänta vid en sjö, i Källsjö, där vi dukade fram kvällsmaten.
 

Jodå, vi har haft en helt fantastisk eftermiddag.
Något regn såg vi inte till, innan vi närmade oss hemma på kvällen.
 
Hoppas mina barn kommer komma ihåg all tid vi spenderar i skogen tillsammans, när dom blir stora.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det hoppas jag(och tror)med!

2013-09-05 @ 16:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0