Framme!



Eller, vi har ju varit framme en stund nu. Vi landande i Alicante strax efter två. Flygresan gick bra, även om det inte direkt är min favoritsysselsättning, att trängas med så mycket okända människor...





När vi landat och hämtat ut vår stora väska så kom Ben och hämtade oss. Ben är en bekant till familjen som äger huset vi lånat.

Vi började med att kila ner till affären och köpa vatten och frukost. Jag och Eva traskade tillbaka till huset medan Anna och mamma väntade på vår take away och kom efter när det var klart.

Vi satt ute och åt. Jag och Eva har svettats som grisar, vi har nämligen haft 29° i skuggan...







Efter maten gick vi bort till poolen som tillhör området och badade en lång stund, ja inte mamma förståss...







Nu har vi tagit varsin kopp kaffe, jag har duschat, bäddat och snart blir det sängen. Jag hoppas vakna ganska tidigt i morrn så jag kan ge mig ut på en morgon promenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0