Poolhäng!

Igår bestämde vi oss för att ta en dag vid poolen, men först fick morsorna ett litet städryck på morgonkvisten...







Jag fick ju lite mer färg än nödvändigt i fredags så jag fick hjälp med att smörja in mig ordentligt. Riiiikligt med solkräm skulle det vara, sa mamma...




Vi hade packat med oss tidningar, kortlek, korsord, vattenmelon, bananer och nötter. Jag är ju en aning rastlös av mig och har lite svårt att bara göra ingenting och att ligga och sola är verkligen inte min grej. Men vi hittade annat att göra och fota...















På kvällen sen, efter allt bad så gjorde vi oss i ordning och körde ner till Zenia Boulevard där vi åt middag på en argentinsk restaurang och shoppade lite till innan vi åkte hem och drack sangria och spelade kort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0