Shopping på Zenia Boulevard!

Jag kom upp och ut på en power walk i morse! Redan vid 6-tiden vaknade jag men det var totalt bäcksvart ute då så jag la mig på soffan en stund och spelade lite candy cruch. Vid sju gav jag mig ut och när jag kom hem var alla uppe och fixade frukost!







Jag var ju genomsvettig efter pw så när frukosten låg i magen gick jag och Eva till Poolen och tog ett svalkande (nåja, så värst svalt var det kanske inte...) morgondopp!





Sen tog vi bilen ner till Zenia Boulevard, ett gigantiskt shoppingcenter och Anna körde bilen som om hon aldrig gjort annat än kört bland små, galna, Spanjorer...





På Boulearden fick vi shoppat, ätit, fikat och storhandlat i den enorma affären. Mamma och Eva såg en aning bortkomna ut.



Det är ju tur att varenda affär har AC, annars hade jag inte överlevt 30°+ och vindstilla. När vi kom hem blev det givetvis poolen igen, för vår överlevnad...









Efter badet gick vi upp och gjorde i ordning lite mat, tapas med massa gott och lite vin till.



I kväll har vi bara suttit ute, ätit, druckit, pratat och spelat lite kort. Helt ljuvligt har det varit och eftersom det fläktat lite så har det vart helt ok i skuggans 25-27°.

Det var ju ganska varmt i natt och min moster tyckte det var lite besvärligt så hon har helt enkelt bäddat åt sig på terrassen.





Nu säger vi god natt och i morrn drar vi på marknad!

Jo, just det, mamma fick köpt sig en vinterjacka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0