Laget runt och en gång till!!

Alltså den här sjukan!!








I går var vi ute ganska mycket, det var ju helt ok väder. Barnen grejade i trädgården och jag passade på att dona lite inne.
Laga middag, tvätta lite och sånt.

Sen, fram vid tretiden blev jag jättetrött, fick frossa och ont i kroppen. Jag la mig ute på studsmattan en stund men efter en timme kände jag att jag nog behövde gå och lägga mig så jag ringde David som var på väg hem.

Jag låg sedan i sängen resten av eftermiddagen/kvällen. Mådde illa till en början men eftersom jag inte kräks så gick det över och jag var lite orolig i magen. Men värst var ömhet i kroppen och frossan.
David tog hand om barnen och fick dom i säng. Sen la han sig där nere på soffan.

I morse när barnen väckte mig kom David upp och såg verkligen inte pigg ut. Vi bytade så jag gick, på darriga ben, ner med barnen medan David la sig i sängen och slocknade direkt. Jag var fortfarande ganska matt så vi låg mest i soffan och kollade på tv. Efter ett par timmar kom David ner igen och då hade han piggnat till. Tur var ju det eftersom Emil då kräks upp sin frukost...

Albin blev ledsen så jag och han gick ut. Jag satte mig i vår stora puff med vinterjacka och filt på mig medan jag kikade på Albin. David tog hand om Emil som somnade en stund efter det.

Nu har snart hela förmiddagen gått och än så länge har det inte hänt något mer. Jag och David är lite trötta med huvudvärk, Emil tjatar som aldrig förr och stackars Albin får faktiskt sitta vid min dator och youtubea. Jag har sjukanmält mig i morrn och så får vi se vad som händer.

Stackars, stackars Albin, det var inget roligt påsklov han fick...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Mitt hjärta blöder för Albin. På påskafton får han komma till mormor, om inte förr...

2014-04-17 @ 16:10:17
Postat av: Pia

Men fya då. Ja Linus började här fredagen innan påsklovet så hela lovet har bara varit sjukdom. Men trodde inte det låg och ruvade så länge tills jag fick det. Jättekonstigt. Gubben låg i lördags men sedan har det inte varit något.
Hoppas ni kryar på er riktigt rejält!
Önskar er en Glad Påsk!

2014-04-18 @ 08:57:02
URL: http://marlonzacco.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0