Blandad kompott

I går när vi skulle åka till skolan och Albin skulle ta på sig så såg hans ytterkläder ut, såhär!
 
 
Mmmmm, mamman var inte helt nöjd.
Det är ju inte så att vi har flera uppsättningar ytterkläder och skor... Han kom på det själv sen, att det kanske inte är världens bästa idé att bara hänga upp kläderna när man lekt i en sandhög i regnet.
 
Jag och Emil åkte till jobbet efter att ha lämnat av Albin och fixade med lite papper och när vi ändå var där så passade vi på att handla lite. Det är helt galet men det har väl gått ungefär 6-7 liter mjölk i helgen, när vi alla varit hemma. Vi hade verkligen varit i behov av en liten ko...
Innan vi åkte hem och ordnade middag så åkte vi om mormorn och tog en kopp förmiddagskaffe.
 
På eftermiddagen kom mensvärken som ett brev på posten och jag blev mer eller mindre förlamad ett tag. Hittade en alvedon och lyckades i alla fall få med mig grabbarna ut i studion en liten stund.
Sen gick Albin iväg till en kompis och jag fick tid att kolla igenom bilderna vi tagit.
När David kom hem från jobbet så stämplade mamman ut. David hade med sig Albin hem och vi hade en del kvällsmatsrester så jag dök ner i soffan, med värmekudden och ett glas vin.
 
Tur att denna killen verkligen kan pigga upp en mensvärksmåndag!
 
 
Tom Cruise i Cocktail gick ju på tv!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0