Het onsdag...

Ja jösses va varmt vi har haft det i dag!!
Redan på morgonen var det väldigt varmt och vi kröp in i skuggan på altanen och åt frukosten idag.





Jag har varit iväg och jobbat idag så barnen har varit hos mormorn en sväng och där kan man klättra i träd...





...och bada i poolen. Mormorn har en mindre pool men det funkar alldeles utmärkt att svalka sig i. Dyka funkar inte lika bra, Albin provade och slog huvudet. Men vi kom på att man ser igen den uppblåsbara kanten, så jag tog kort och ungarna "dök".













I kväll har jag stått i köket och det var varmt!! Det var FÖR varmt. Tur att Brorsan är kylmontör och kan hjälpa dig överhettade syrra på somrarna.



By the way, min viktminskning har inte hjälpt det minsta! Jag är fortfarande lika varm och har lika ont av värmen...






Jag avslutar med min fina ros. Jag fick en hel bukett i måndags i förra veckan och idag var det bara denna kvar sin inte var vissen.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Häftiga kort det blev!

2014-07-24 @ 06:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0