Semestertider!

Ja, jag kan då inte skryta om täta uppdateringar såhär mitt i sommaren ;-)

Eftersom vi inte har så mycket semester så får vi ta vara på det vi har.

Bjuder på bilder i stället.



Frukost på altanen i morse, innan mamman åkte till jobbet och trädgården fylldes med badsugna nära och kära.

















I fredags åkte vi till stan och åt på Lorensberg och sen promenerade vi nere i hamnen, åt glass och gick på fästningen. Stan var full med folk och barnen tyckte det var jätteroligt. Trötta blev dom med, somnade som stockar i bilen på väg hem. Sen hade vi haft en kompis till Albin här hela eftermiddagen och vi var borta på Munkagårdsskolan och fika, kolla på djur, cyklade runt och busade. Sen blev det varmt och det var bara poolen som gällde.






I början på veckan cyklade jag och Marina in till stan och åt på Majas innan vi lyssnade på Tonbruket, Titiyo och Ebbott.





Vi cyklade hem i den ljumma sommarkvällen och när vi kom till Tvååker vid 1 på natten så var det 19 grader ute!

I slutet på förra veckan firade vi Julie hemma hos mor och far.














Jag avslutar med våra finfina gnuggisar som vi hade på armarna länge. Barnen har fortfarande sina kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0