Stranden och sanden....

Varje jäkla gång vi åker till stranden så glömmer jag av hur mycket sand där är! ;-)

Idag fick vi besök på morgonen, av Li och barnen. Dom stannade någon timme och sen cyklade som hem igen och jag tog grabbarna med mig till Sylvi för att hämta en tårtställning jag hyrt. På vägen hem åkte vi in mormor och bytade några ord. Barnen han minsann med några dopp även i mormors pool...



Efter det besöket åkte vi hem igen och lagade middag och packade strandväskan, för trädgården var som en gryta!
På vägen ner till stranden stannade vi till på bageriet så barnen fick välja fika. Sen har vi grävt, badat, fikat, grävt och badat.







Eftersom vi var bjudna på gatufest på kvällen så fick vi packa ihop oss vid fyra och åka till affären och ordna mat till kvällen. Barnen fick pastasallad, vi fick grönsallad och potatissallad till våran grillade kassler och grillade ananas. Det var riktigt trevligt och barnen har superkul med alla jämnåriga grannbarn. Det blev ganska sent och vi har närmare 30 grader på vår övervåning så hur bra vi kommer sova i natt återstår att se.
Hur som helst så planerar jag och barnen att åka och leta tält i morrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0