V & V och tårtbak...

Igår var det äntligen dags för våra Vin & Vax kvällar igen! Malin har ju fått en liten Alfred, så hon har haft en uppenbar paus från sitt jobb men är nu tillbaka igen och det gillar vi!

Medan Malin vaxade fick jag minsann i uppdrag att passa lille, lille bebisen! Jösses va ringrostig jag kände mig där ett tag, men vi fick ordning på både matning, rapning och sövning.



När jag kom hem på natten hittade jag Albin sovandes på golvet... Den ungen är precis lika varm som jag och har ont av det på nätterna.



Jag tyckte dock att det såg lite hårt ut så jag lyfte upp honom i sängen.

Idag har jag uträttat en del ärenden och bakat bröllopstårta. Hoppas kunna visa er i morrn. Trädgården har varit full med folk, förutom dom som bor här så kom det en och annan badsugen släkting...



På denna bilden är det bara mormorn som hunnit komma.

Nu ska jag se till att försöka sova, vilket inte är det lättaste i värmen, men i morrn ska vi träffa goda vänner, jag ska leverera tårta och det ska handlas, städas och så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0