Kvällspromenader

Nu när David har kommit hem så lyckas jag äntligen få till lite kvällspromenader igen.
Det har liksom inte riktigt varit prio på det när David varit sjuk men nu jäklar.
 
 
 

Ofta blir det att jag går ganska sent, efter att barnen (eller åtmindstone ett barn) gått och lagt sig och jag försöker vara ute en timme, minst. Det kan bli allt emellan 5-6 km till närmare 1 ½ mil, beroende på dagsformen och ett knä som jäklas lite med mig.
 
I förra veckan fick jag dock för mig att jag skulle ge mig ut på promenad när jag hade en lucka mitt på dagen. Det var en av de varmaste dagarna oxå och som jag svettades! Fattar inte riktigt hur jag tänkte alls där, men i vanlig ordning så tänker jag sällan efter före, utan kommer på efteråt hur bra/inte bra idén var.
 

Jag kan meddela att jag var röd, eftersvettades och flåsade i flera timmar efteråt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0