Strömma Farmlodge

Jag vet att jag pratat om min vän Marina förr och allt hon hittar på och nu kommer yttligare ett litet tips.

Hon har nämligen öppnat ett sommarcafé i sitt älskade Strömma. Där köper du världens godaste hembakade fika, kaffe eller saft och sätter dig var du vill i den underbara naturen och fikar/njuter.
Barnen kan springa runt och leka, det finns jättestora ytor!
 
Jag, Anna & Lina med våra 6 ungar var ute och fikade där igår, på självaste premiärdagen!
 
 
 
 Alltså, helgens bästa utflyktstips
Strömma Farmlodge

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh så mysigt. Har sett massor av fina bilder därifrån, så det får helt klart bli ett besök snart.
Kram

2014-06-04 @ 08:30:18
URL: http://hannaliving.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0