Buzzar Vanish!

Nu har jag haft äran att få prova Vanish tvättmedel och fläckborttagare.
Tyvärr har denna kampanjen varit alldeles för kort i samband med att jag har skitmycket att göra så jag har i ärlighetens namn inte hunnit testa så ordentligt som jag borde för fläckar har vi mycket av!
 

Jag gjorde i alla fall ett test i går när vi kom hem från crossbanan.
Då hade jag lagt undan ett par plagg som hade riktigt jobbiga ingrodda fläckar som inte gått bort i tvätten sedan tidigare och så hade jag ett par nya fläckar som dök upp på crossbanan, kan ha varit ketchup eller choklad, svårt att säga ihop med leran...
 
Det här är Albins blåa jeans som har ingrodda gräskläckar sedan flera veckor tillbaka och som bara "späs" på i skolan.
 

Jag vet att bilderna är skitdåliga men det var kolsvart ute och jag hade inget batteri på stora kameran så mobilen fick duga.
Efter behandlingen med fläckborttagaren blev det såhär.
 

Helt klart mycket bättre men inte helt borta så kanske var det väl svåra fläckar...
Även ett par av Emils byxor som inte blivit rena av tidigare tvättar fick testet med fläckborttagaren.
 
 
Efter tvätten blev det såhär.
 

Inte jättestor skillnad. Jag vet dock inte vad det var för fläckar från början och jag lovar att ge det en omgång till.
 
Tröjan från crossbanan såg ut såhär.
 

Och blev såhär!
 

Helt rent!
Det som ser ut som skit är skuggor från från fönstret.
 
Jag är supernöjd och kommer testa en massa mer så fort jag får tid över. Har ett par vita plagg jag måste testa med tänkte jag!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vet jag att de är skitsvåra fläcka som gräs mm så låter jag de ligga i blöt med vanish i ca 2 dagar sen in i maskinen så är dem borta!
Då Benjamin är mer vild än tam & älskar vita shorts på sommaren så kan jag garantera att de funka! Dem blev vita varje gång😃

2014-10-03 @ 09:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0